Skip to content

Company

History

ITD Distribution Macedonia is part of Infosoft Group which has been established in 1991. The Infosoft Group has more than 30 years of experience and includes companies on the market of Albania, Kosovo and North Macedonia.

ITD Distribution Macedonia has started operating in the Macedonian market since 2007 as InfoSoft Systems LLC, Macedonia. In 2010 the company’s name has changed to ITD Distribution LLC, Macedonia. 

During this decade of distribution ITD has achieved the fastest growth not only in Infosoft Group, but also in the Eastern European Region. In recent years, despite the global economic crisis, ITD Distribution has achieved high performance in its operations.

Mission & Vision

Our mission is the partner’s satisfaction which is achieved through fast communication, problem solving in relation to the demands and needs of partners, and the qualitative feedback towards demands of business associates.

Our vision is to be the market leader in IT distribution in North Macedonia.

Mission & Vision

Our mission is the partners’ satisfaction which is achieved through fast communication, problem solving in relation to the demands and needs of partners, and the qualitative feedback towards demands of business associates.

Our vision is to be the market leader in IT distribution in North Macedonia.

ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ

Последно ажурирање: 16 ноември 2022 година

Политиката за приватност дава информации за начинот на кој ги собереме, одржуваме и управуваме неопходните лични податоци при посета на нашата официјална интернет страна и/или кога користите некоја од нашите услуги.

Оваа Политика е во согласност со  Правилата за заштита на личните податоци.
Истата накратко ги опишува нашите политики и процедури , ги користи и ги открива вашите информации кога ја користите Услугата и ви кажува за вашите права за приватност и како ве штити законот.

Ние ги користиме вашите лични податоци за да ја обезбедиме и подобриме Услугата. Со користење на Услугата, се согласувате за собирање и користење на информации во согласност со оваа Политика за приватност. Оваа Политика за приватност е креирана со помош на Free Privacy Policy Generator.

ТОЛКУВАЊА И ДЕФИНИЦИИ

Толкување

Зборовите со големи букви ги имаат значењата наведени во следните поими. Следните дефиниции ќе имаат исто значење без разлика дали се појавуваат во еднина или во множина.

Дефиниции

Цели на оваа Политика за приватност:

  • Компанијата (наведена како „Друштво“, „Ние“ или „Наше“) се однесува на ИТД ДИСТРИБУЦИЈА ДОО Скопје, со седиште во Скопје, ул. Наум Наумовски Борче бр.40-1/1, 1000 Скопје.
  • Колачињата се мали датотеки поставени на вашиот компјутер, мобилен уред или кој било друг уред од веб-локација кои содржат детали за вашата историја на прелистување на таа веб-локација, меѓу нејзините многубројни намени.
  • Земјата се однесува на: Република Северна Македонија
  • Уред значи секој уред што може да пристапи до Услугата, како на пример компјутер, мобилен телефон или дигитален таблет.
  • Лични податоци се какви било информации кои се однесуваат на идентификувана или препознатлива личност.
  • Услугата се однесува на веб-локацијата.
  • Давател на услуги значи секое физичко или правно лице кое обработува податоци во име на Компанијата. Тоа се однесува на трети лица или поединци вработени во Компанијата за да ја олеснат Услугата, да ја обезбедат Услугата во име на компанијата, да вршат услуги во врска со Услугата или да и помогнат на Компанијата да анализира како се користи Услугата.
  • Податоците за користење се однесуваат на податоци собрани автоматски или генерирани со користење на Услугата или од самата инфраструктура на Услугата (на пример, времетраењето на посетата на страницата).
  • Веб-страница се однесува на ИТД Дистрибуција ДОО Скопје, достапна од https://www.itd.mk/
  • Вие: значи поединецот кој пристапува или ја користи Услугата, или компанијата или друго правно лице во чие име тој поединец пристапува или ја користи Услугата, како што е применл.

СОБИРАЊЕ И КОРИСТЕЊЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

ВИДОВИ СОБИРАНИ ПОДАТОЦИ

ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Кога ја користиме нашата услуга, може да побараме од вас да ни дадете одредени лични податоци кои можат да се користат за да ве контактираме или идентификуваме. Информациите за лична идентификација може да вклучуваат, но не се ограничени на:

  • Електронска адреса
  • Име и презиме
  • Податоци за користење

 

ПОДАТОЦИ ЗА КОРИСТЕЊЕ

Податоците за користење се собираат автоматски кога ја користите Услугата.

Податоците за користење може да вклучуваат информации како што се адресата на Интернет протоколот на вашиот уред (на пример, IP адреса), типот на прелистувач, верзијата на прелистувачот, страниците на нашата услуга што ги посетувате, времето и датумот на вашата посета, времето поминато на тие страници, единствени идентификатори и други дијагностички податоци.

Кога пристапувате до Услугата од или преку мобилен уред, ние може автоматски да собираме одредени информации, вклучувајќи, но не ограничувајќи се на типот на мобилниот уред што го користите, уникатниот ID на вашиот мобилен уред, IP адресата на вашиот мобилен уред, вашиот мобилен оперативен систем , типот на мобилниот веб-прелистувач што го користите, единствени идентификатори на уреди и други дијагностички податоци.

Може да собираме и информации што ги испраќа вашиот прелистувач секогаш кога ја посетувате нашата услуга или кога пристапувате до Услугата од или преку мобилен уред.

 

ТЕХНОЛОГИИ И КОЛАЧИ ЗА СЛЕДЕЊЕ

Ние користиме колачиња и слични технологии за следење за да ја следиме активноста на Нашата услуга и да складираме одредени информации. Користените технологии за следење се светилници, ознаки и скрипти за собирање и следење информации и за подобрување и анализа на нашата услуга. Технологиите што ги користиме може да вклучуваат:

  • Колачиња или колачиња на прелистувачот. Колаче е мала датотека поставена на вашиот уред. Можете да му наложите на вашиот прелистувач да ги одбие сите колачиња или да покаже кога се испраќа колаче. Меѓутоа, ако не прифаќате колачиња, можеби нема да можете да користите некои делови од нашата услуга. Ако не сте ги приспособиле поставките на вашиот прелистувач за да ги отфрлате колачињата, нашата услуга може да користи колачиња.
  • Веб светилници. Одредени делови од нашата Услуга и нашите е-пошти може да содржат мали електронски датотеки познати како веб-светилници (исто така наречени јасни Gif-и, ознаки со пиксели и GIF-ови со еден пиксели) кои и овозможуваат на компанијата, на пример, да ги брои корисниците кои ги посетиле тие страници или отвори е-пошта и за други статистики поврзани со веб-локацијата (на пример, снимање на популарноста на одреден дел и проверка на интегритетот на системот и серверот).

 

Колачињата можат да бидат „постојани“ или „сесиски“ колачиња. Постојаните колачиња остануваат на вашиот персонален компјутер или мобилен уред кога одите офлајн, додека колачињата за сесии се бришат откако ќе го затворите вашиот веб-прелистувач. Дознајте повеќе за колачињата во написот на веб-страницата за Бесплатна Политика за приватност.

Ние користиме и сесиски и постојани колачиња за целите наведени подолу:

  • Потребни / основни колачиња

Тип: Сесиски колачиња

Администрирано од: Нас

Цел: овие колачиња се од суштинско значење за да ви ги обезбедат услугите достапни преку веб-локацијата и да ви овозможат да ги користите неговите карактеристики. Тие помагаат да се автентицираат корисниците и да се спречи лажно користење на кориснички сметки. Без овие колачиња, услугите што ги побаравте не може да се обезбедат и Ние ги користиме овие колачиња само за да ви ги обезбедиме нашите услуги.

 

  • Политика за колачиња / Известувања за прифаќање колачиња

Тип: Постојани колачиња

Администрирано од: Нас

Цел: Овие колачиња идентификуваат дали корисниците ја прифатиле употребата на колачиња на веб-локацијата.

  • Функционални колачиња

Тип: Постојани колачиња

Администрирано од: Нас

Цел: овие колачиња ни овозможуваат да ги запомниме изборите што ги правите кога ја користите веб-локацијата, како што е запомнувањето на вашите податоци за најавување или јазичните параметри. Целта на овие „колачиња“ е да ви овозможат персонализирано искуство и да ве спречат да ги внесувате вашите преференци секогаш кога ја користите веб-локацијата.

КОРИСТЕЊЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Компанијата може да ги користи личните податоци за следните цели:

  • Да ги обезбедуваме и одржуваме нашите Услуги, вклучително и следење на користењето на нашите Услуги.
  • За управување со вашата сметка: за управување со вашата регистрација како корисник на Услугата. Личните податоци што ги давате може да ви овозможат пристап до различни функции на Услугата што ви се достапни како регистриран корисник.
  • Имплементација на договор: развој, усогласеност и извршување на договорот за купување на производите, предметите и услугите што сте ги купиле или кој било друг договор со нас преку Услугата.
  • За да ве контактираме: да ве контактираме преку е-пошта, телефонски повици, СМС или други еквивалентни форми на електронска комуникација, како што се притисни известувања за мобилна апликација во врска со ажурирања или информативни комуникации во врска со договорени функционалности, производи или услуги, вклучително и безбедноста ажурирања, секогаш кога е потребно или разумно за нивно спроведување.
  • Да ви обезбедиме новости, специјални понуди и општи информации за производите, услугите и животот што ги нудиме, слични на оние за кои веќе сте купиле или сте се распрашале, освен ако сте одбрале да не добивате такви информации.
  • За управување со вашите барања: За вас кога управуваме со вашите барања за нас.
  • Деловни трансфери: можеме да ги користиме вашите информации за да процениме или извршиме спојување, продажба, реструктуирање, реорганизација, распуштање или друга продажба или пренос на некои или на сите наши средства, без разлика дали се во фаза на чекање или како дел од стечај, ликвидација или слично постапка, во која личните податоци за корисниците на нашата Услуга се меѓу пренесените средства.
  • Други цели: Можеме да ја користиме вашата обука за други цели, како што се анализа на податоци, идентификација на трендовите на користење, утврдување на ефективноста на нашите промотивни кампањи и за оценување и подобрување на Услугата, производите, услугите, маркетингот и искуството.

Можеме да ги споделиме вашите лични податоци во следниве ситуации:

  • Со даватели на услуги: можеме да ги споделиме вашите лични информации со давателите на услуги за да ја следиме и анализираме употребата на нашата услуга, за да ве контактираме.
  • Деловни трансфери: Можеме да ги споделиме или пренесеме вашите лични податоци во врска со или за време на преговорите за какво било спојување, продажба на средства на компанијата, финансирање или стекнување на целиот или дел од Нашиот бизнис на друга компанија.
  • Со филијали/подружници: можеме да ги споделиме вашите информации со нашите филијали/подружници и ќе бараме од нив да се усогласат со оваа Политика за приватност. Подружниците ја вклучуваат нашата матична компанија и сите други подружници, партнери во заедничко вложување или други компании што ги контролираме или се под заедничка контрола со нас.
  • Со деловни партнери: Можеме да ги споделиме вашите информации со нашите деловни партнери за да ви обезбедиме конкретни производи, услуги или промоции.
  • Со други корисници: кога споделувате лични информации или комуницирате на јавни површини со други корисници, таквите информации може да ги гледаат сите корисници и може да бидат јавно споделени.
  • Со ваша согласност: со ваша согласност можеме да ги откриеме вашите лични податоци за други незаконски цели.

ЧУВАЊЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Компанијата ќе ги чува вашите лични податоци онолку долго колку што е потребно за целите дефинирани во оваа Политика за приватност. Ќе ги чуваме и користиме вашите лични податоци до степен кој е неопходен за да се усогласиме со нашите законски обврски (на пример, ако од нас се бара да ги задржиме вашите податоци за да се усогласиме со важечките закони), да решаваме спорови и да ги спроведуваме нашите правни договори и политики.

Компанијата исто така ќе собира податоци за користење за целите на внатрешна анализа. Податоците за користење генерално се чуваат за краток временски период, освен ако овие податоци не се користат за зајакнување на безбедноста или подобрување на функционалноста на Нашата услуга, или законски сме обврзани да ги чуваме овие податоци подолги временски периоди.

 

ПРЕНОС НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Вашите информации, вклучувајќи ги и личните податоци, се обработуваат во оперативните канцеларии на Друштвото и на кое било друго место каде што се наоѓаат страните вклучени во обработката. Тоа значи дека овие информации може да се пренесат – и да се складираат на – компјутери лоцирани надвор од државата, провинцијата, земјата или друга владина јурисдикција, чии закони за заштита на податоците може да се разликуваат од оние во вашата јурисдикција.

Вашата согласност за оваа Политика за приватност, проследена со доставување на таквите информации, претставува ваш договор за преносот.

Компанијата ќе ги преземе сите чекори што се разумно неопходни за да се осигура дека вашите податоци се третираат безбедно и во согласност со оваа Политика за приватност, а преносот на вашите лични податоци нема да се изврши на организација или земја, освен ако не постојат соодветни контроли, вклучително и безбедноста на вашите податоци и други лични информации.

БРИШЕЊЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Имате право да избришете или да побарате да Ви помогнеме во бришењето на личните податоци што ги собравме за вас.

Нашата услуга ви овозможува да вклучите одредени информации за Вс во рамките на Услугата.

Можете да ги ажурирате, менувате или бришете вашите информации во секое време со најавување на вашата сметка, доколку ја имате, и со посета на делот за поставки за сметката што ви овозможува да управувате со вашите лични информации. Можете исто така да не контактирате за да побарате пристап да ги поправите или избришете сите лични информации што сте ги дале.

Имајте предвид дека може да задржиме одредени информации кога имаме законска или законска обврска да го сториме тоа.

ОТКРИВАЊЕ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

ДЕЛОВНИ ТРАНСАКЦИИ

Доколку Компанијата е вклучена во спојување, стекнување или продажба на средства, вашите лични податоци може да бидат префрлени. Ќе обезбедиме известување пред вашите лични податоци да бидат префрлени и да станат предмет на различна Политика за приватност.

СПРОВЕДУВАЊЕ НА ЗАКОНИТЕ

Под одредени околности, од компанијата може да се бара да ги открие вашите лични податоци доколку тоа го бара законот или како одговор на валидни барања од јавните власти (на пр. суд или владина агенција).

ДРУГИ ЗАКОНСКИ БАРАЊА

Компанијата може да ги открие вашите лични податоци со добра волја дека таквото дејство е неопходно за:

  • Спроведување на законот
  • Заштита на правата или имотот на компанијата
  • Спречување или истражување на потенцијални злоупотреби во врска со Услугата
  • Заштита на личната безбедност на корисниците на услугата и јавноста
  • Заштита од законска одговорност

БЕЗБЕДНОСТ НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Безбедноста на вашите лични податоци е важна за нас, но запомнете дека ниту еден начин на пренос преку Интернет или метод на електронско складирање не е 100% безбеден. Иако се обидуваме да користиме комерцијално прифатливи средства за заштита на вашите лични податоци, не можеме да ја гарантираме нивната апсолутна безбедност.

ДЕТАЛНИ ИНФОРМАЦИИ ЗА ОБРАБОТКАТА НА ВАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ

Давателите на услуги што ги користиме може да имаат пристап до вашите лични податоци. Овие трети страни собираат, складираат, користат, обработуваат и пренесуваат информации за нивната активност на нашата услуга во согласност со нивните Политики за приватност.

КОРИСТЕЊЕ, ПЕРФОРМАНСИ И РАЗНО

Може да користиме даватели на услуги од трети страни за да ги подобриме нашите услуги.

  • Google Places

Google Places е услуга која враќа информации за места што користат HTTP барања. Со него управува Google

Услугата Google Places може да собира информации од вашиот уред за безбедносни цели.

Информациите собрани од Google Places се чуваат во согласност со Политиката за приватност на Google: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/

 

ЛИНКОВИ ДО ДРУГИ ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦИ

Нашата услуга може да содржи линкови до други веб-локации кои се наши партнери, но не се во наша сопственост. Ако кликнете на линкот од трета страна, ќе бидете упатени на веб-страницата на таа трета страна. Ве советуваме да ја прегледате Политиката за приватност на секој што ќе го посетите.

Ние немаме контрола и не преземаме никаква одговорност за содржината, политиките за приватност или практиките на страниците или услугите на трети страни.

ИЗМЕНИ НА ОВАА ПОЛИТИКА ЗА ПРИВАТНОСТ

Можеме да ја ажурираме нашата политика за приватност од време на време. Ќе ве известиме за секоја промена со објавување на новата Политика за приватност на оваа страница.

Ќе ве известиме со видно известување за нашата услуга пред промената да стапи на сила со ажурирање на датумот „Последно ажурирање“ на почетокот на оваа Политика за приватност.

Ве советуваме периодично да ја прегледувате оваа Политика за приватност за какви било промени. Промените на оваа политика за приватност се ефективни кога се објавени на оваа страница.

КОНТАКТИРАЈТЕ НЕ

Ако имате какви било прашања во врска со оваа Политика за приватност, можете да не контактирате:

Офицерот за заштита на личните податоци – Ирена Милутиновиќ

ул. Наум Наумовски Борче бр.40/1-1, 1000 Скопје

Tel: +389 2 2 653 270 ext. 102 | Mob: +389 71 332 881

E-mail: [email protected]

Online Shop https://shop.itd.mk

www.infosoftgroup.com.alwww.itd.mk

Introduction

ITD Distribucija DOO Skopje (“ITD Distribucija”) is firmly committed to conducting business in compliance with the laws and other accepted standards of business conduct, reflected in the company’s manuals, procedures and work instructions. Integrity means living up to the laws and our own standards that we commit to. Nothing is more important at ITD Distribucija.

As part of our ongoing commitment to fostering strong, mutually beneficial relationships with our business partners, we have established these Guiding Principles to ensure alignment in our shared business practices. These Guiding Principles for Business Partners (“Guiding Principles”) are applicable to the suppliers, resellers, subcontractors, resellers and other downstream business partners of ITD Distribucija, as well as their employees, independent contractors, suppliers, agents and downstream partners (collectively “Partners” or “you”).

These Principles are based on the belief that responsible and ethical business conduct is essential for our collective long-term success. We look forward to collaborating with you to ensure a clear understanding of and adherence to the standards outlined in these Guiding Principles.

Workplace Practices

ITD Distribucija is committed to maintaining a safe, healthy, and professional workplace that promotes teamwork, diversity, and trust. We do not tolerate discrimination, whether during recruitment, hiring, development, promotion, discipline, or employment conditions. We do not condone harassment, child labor, or forced labor in any form. We are dedicated to providing equal opportunities for all individuals. We expect our partners to uphold these same standards and comply with all applicable laws and principles in their business practices.

Conflict of interest

Employees of ITD Distribucija should avoid any personal or financial relationships with Partners that could create, or even appear to create, a conflict of interest with their duty to act in the best interests of ITD Distribucija. Specifically, Partners should refrain from employing or making payments to any ITD Distribucija employee during the course of any transaction or business dealings with ITD Distribucija.

Additionally, Partners must ensure that personal relationships do not unduly influence any ITD Distribucija employee’s business decisions. If a Partner has a family member (spouse, parent, sibling, child, grandparent, grandchild, in-laws, or domestic partner) employed by ITD Distribucija, or if there is any other potential conflict of interest, the Partner is expected to promptly disclose this relationship to ITD Distribucija.  

Gifts and entertainment

Partners are prohibited from offering or providing gifts or entertainment to ITD Distribucija employees with a combined market value of 50 Euro or more from any single source within a calendar year. This restriction applies to all situations, including but not limited to the following generally allowed occasions: i) Occasional business meals with a business associate, ii) Attendance at ordinary sports, theater, or other cultural events, and iii) Other reasonable and customary gifts and entertainment.

You should never offer or provide any gift, entertainment, or anything of value to a government official or employee that is illegal or that you believe would cause the official or employee to violate established ethics or other rules governing his or her conduct.

Accurate Company records

Both ITD Distribucija and you must maintain true, accurate, and complete accounting records concerning the sale, use and licensing of products and services. This includes the proper recording of all expenses and payments. It is important to never establish or use “side funds”, “off-book funds”, “slush funds”, or any undisclosed or unrecorded company funds, such as spreadsheets itemizing reserves of cash, for illegal activities, personal use, or any other purpose.

Competition

We strictly adhere to laws that protect the market from anticompetitive behavior and expect the same from our Partners. Competition law prohibits anticompetitive agreements, such as (1) price fixing; (ii) market and customer allocation; (iii) limiting production or supply of products/services; (iv) group boycott, or (v) bid rigging.

Money laundering

Products traded in violation of customs or fiscal laws are considered contraband or smuggled goods. Law enforcement worldwide is increasingly focused on the link between contraband trade and money laundering. The stance of ITD Distribucija is clear: we do not condone, facilitate, or support contraband or money laundering, and we are committed to assisting authorities in preventing illegal trade involving our products.

Bribery and corruption laws

Just as ITD Distribucija abides by all applicable Anti-Corruption Laws, we expect from our Partners to abide by all relevant Anti-Corruption Laws of Republic of North Macedonia, as well as the U.S. Foreign Corrupt Practices Act and the UK Bribery Act. Specifically, we require the following:

  • maintain, monitor and enforce anti-corruption policies, procedures and internal controls corruption policies, procedures and internal controls and provide copies of such documents upon request;
  • conduct risk-based due diligence on third parties engaged in the Products, technologies and software we sell to you;
  • comply with gifts and hospitality regulations: provide reasonable gifts and hospitality appropriately and in compliance with Anti-Corruption Laws, ensuring they are appropriate and transparent;
  • complete all assigned training: Ensure that all relevant employees complete anti-corruption training as assigned; and
  • never offer, promise or authorize any bribe, either directly or through a third party, to win business;
  • prohibit facilitating payments: nI ever offer facilitating payments (a “facilitating payment” is a small payment made to a government official to expedite performance of a routine government action to which the company is entitled, such as in example the clearance of goods at customs).

 

Trade Compliance

Certain products, software, and services distributed and sold by ITD Distribucija may be subject to U.S. export control regulations, as well as the export control laws of other relevant jurisdictions. These items must not be provided to any sanctioned or restricted individuals, countries, or entities, or used for prohibited purposes, unless specifically authorized by the U.S. government.

As our valued Partners, in addition to the laws or Republic of North Macedonia, you are obligated to adhere to both U.S. and global trade laws, including but not limited to the obligation to:

  • Understand and Comply with U.S. Export Control Laws: Ensure compliance with U.S. export control laws and regulations, including any special restrictions that may apply to the products, software, and services we provide.
  • Obtain Necessary Licenses and Authorizations: Secure and comply with all required export and re-export licenses or other government authorizations for the use, transfer, import, export, or re-export of the products, software, and services.
  • Screen End Users Against Restricted Lists: Screen all end users against U.S. government restricted party lists to ensure no prohibited transactions occur.
  • Comply with Anti-Boycott Laws: Do not cooperate with any restrictive trade practices or boycotts that are prohibited or penalized under U.S. law or applicable local laws.
  • Ensure Compliance with U.S. Sanctions: Ensure that no business transactions are conducted with individuals, entities, countries, or territories subject to U.S. sanctions (e.g., North Korea, Cuba, Iran, Sudan, Syria, Crimea, Russia, Belarus, Donetsk & Luhansk regions in Ukraine).
  • Ensure Third-Party Compliance: Ensure that your end users and any third parties you work with also comply with these obligations.

Relevant U.S. Laws and Regulations

In the U.S., export control and sanctions laws include, but are not limited to:

  • Export Administration Regulations (EAR): Administered by the U.S. Department of Commerce’s Bureau of Industry and Security (BIS). [Further resources can be found here.]
  • Office of Foreign Assets Control (OFAC) Sanctions: Economic sanctions laws enforced by the U.S. Department of the Treasury. [Detailed information, FAQs, and guidance can be found here.]

Types of U.S. Sanctions:

  • Country-Based Prohibitions: Certain products, software, and services cannot be sold directly or indirectly to sanctioned countries or their embassies/consulates without proper U.S. government authorization. Current list includes: Cuba, Iran, North Korea, Syria and Crimea Region of Ukraine.
  • Prohibited People and entities:S. sanctions prohibit transactions with individuals and entities on restricted lists, including: i) Specially Designated Nationals and Blocked Persons (“SDN List”), ii) Entity List, iii) Terrorists, iv) Drug Traffickers, v) Proliferators of Weapons of Mass Destruction, and vi) Criminal Organizations,
  • Prohibited end-users: Sanctions restrict the use of certain products, software, and services for activities such as: i) Nuclear Technology, ii) Missile Technology includes space exploration activities and unmanned aerial vehicle (UAV or drone) activities, iii) Chemical or Biological Weapons, iv) Maritime Nuclear Propulsion, v) Military End Uses, vi) Weapons of Mass Destruction, vii) Certain activities related to oil and gas exploration and production (Russian transaction related).

Unfair Business Practices

We expect our partners to never engage in unfair competitive practices, including but not limited to:

  • Making false or misleading statements about competitors or their services.
  • Stealing or misusing competitors’ trade secrets.
  • Taking action to cut off a competitor’s sources of supply.
  • Paying bribes to help your company’s business or to damage a competitor.

 

Confidential information

Partners must protect the confidential information of ITD Distribucija and may only share it if authorized by the company. If a Partner believes they have received confidential information by mistake, they should immediately notify their ITD Distribucija contact and refrain from sharing it further.

Additionally, Partners should not disclose information from other companies to ITD Distribucija if they are legally or contractually prohibited from doing so.

Consequences for violating these Guiding Principles

Violating these Guiding Principles allows ITD Distribucija DOO Skopje to enforce its contractual and legal rights including but not limited to termination of our relationship with you. Violation of the Trade Compliance Requirements may result in penalties or legal actions imposed by U.S. authorities.

 

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you decline them, you may not be able to use all the functionalities of the site.